facebook-twiter

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 2016

Πρόεδρος ΣτΕ: Οι δικαστές δεν χειραγωγούνται, ούτε χρησιμοποιούνται ως όχημα πολιτικών επιδιώξεων

Εξερχόμενος του Μεγάρου Μαξίμου ο πρόεδρος του ΣτΕ Νίκος Σακελλαρίου απαντώντας σε ερωτήσεις δημοσιογράφων αναφορικά με το ζήτημα των τηλεοπτικών αδειών είπε πως «οι δικαστές δεν χειραγωγούνται ούτε χρησιμοποιούνται ως όχημα πολιτικών επιδιώξεων».

«Εμείς είμαστε τεταγμένοι στο υπηρεσιακό μας καθήκον, προσπαθούμε να το επιτελούμε κατά τρόπο άψογο σε ένα κλίμα ενότητας και ηρεμίας που είναι τα φυσικά χαρακτηριστικά της ομαλής λειτουργίας ενός ανωτάτου δικαστηρίου», προσέθεσε, για να υπογραμμίσει ότι:

«Όσοι επιχειρούν να διαταράξουν αυτό το κλίμα ενότητας και ηρεμίας το οποίο επικρατεί στο δικαστήριο προσφέρουν πολύ κακή υπηρεσία στη δικαιοσύνη και τη βλάπτουν σε μια καίριας σημασίας χρονική περίοδο για την πατρίδα μας», τόνισε ο Νίκος Σακελλαρίου στη σκιά των παραιτήσεων των δυο αντιπροέδρων του ΣτΕ.

Στις δηλώσεις του μάλιστα ο κος Σακελλαρίου χαρακτήρισε «ελάχιστη μειοψηφία» αυτούς που αντέδρασαν».

Παράλληλα αναφερόμενος στη διακοπή και αναβολή της εκδίκασης της υπόθεσης του νόμου Παππά για τις τηλεοπτικές άδειες είπε πως «αυτή τη στιγμή δεν είναι μόνο οι τηλεοπτικές άδειες, τόνισε. Είναι μια σοβαρή υπόθεση αλλά έχουμε και τους μισθούς, τις συντάξεις και την κρίση της ελληνικής κοινωνίας. Το καθήκον μας είναι με τις αποφάσεις και την άψογη διαδικασία να βοηθούμε την ελληνική κοινωνία».

Ερωτηθείς πότε θα γίνει η επόμενη συνεδρίαση του ΣτΕ για τις τηλεοπτικές άδειες, απάντησε: «Λέτε να σας πει ο πρόεδρος του ΣτΕ; Να εξαγγείλει πότε θα κάνει διάσκεψη μιας υποθέσεως;». Και συνέχισε: «Εγώ έχω μια ευθύνη να μη χειραγωγούνται οι δικαστές μου προπαραμονή της διασκέψεως, να καθίσουν ήρεμοι σε ένα τραπέζι να πάρουν μια απόφαση. Εγώ αυτά τα τίμια πράγματα ξέρω. Και πηγαίνω σπίτι μου και κοιμάμαι ήσυχος, έχω ήσυχη τη συνείδησή μου».

iefimerida

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ BLOGS

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news