facebook-twiter

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Σάββατο 10 Σεπτεμβρίου 2016

Οργισμένος πολίτης κατά Τσίπρα στην ΔΕΘ: Με κατέστρεψε, δεν έχω να πάρω φάρμακα

Ακόμη ένα επεισόδιο σημειώθηκε στον χώρο της ΔΕΘ με πολίτη να καταφέρεται εναντίον του Αλέξη Τσίπρα.

Ενας άνδρας περίπου 60 ετών βρισκόταν στην ΔΕΘ και μόλις ο πρωθυπουργός έκανε την καθιερωμένη βόλτα του, άρχισε να φωνάζει εναντίον του.

Αμέσως η ασφάλεια του Τσίπρα τον... πήρε «σηκωτό» και αυτόν (όπως έγινε και με τον άνδρα που τον πλησίασε στο ρωσικό περίπτερο) και τον έβγαλε εκτός της έκθεσης.

Εκεί ο άνδρας άρχισε να φωνάζει προς τους άνδρες της ασφάλειας του Τσίπρα τονίζοντας γεμάτος ένταση σε έναν εξ' αυτών:

«Εγώ δούλεψα για σένα, είμαι παθών, μικροομολογιούχος του ελληνικού δημοσίου! Με καταστρέψανε εμένα! 50 χρόνια δούλευα, δεν έχω να πάρω φάρμακα, εσείς δεν ντρέπεστε; Τον πατέρα σας να τον πάτε στα κρατητήρια; Ντροπή σας!».

iefimerida

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ BLOGS

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news