facebook-twiter

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Πέμπτη 4 Αυγούστου 2016

Κοντομηνάς: Τα περισσότερα δάνεια του Alpha είναι εξυπηρετούμενα, δεν υπάρχει φοροδιαφυγή

Τα περισσότερα από τα δάνεια που έχουμε είναι εξυπηρετούμενα, εκτός από μία καθυστέρηση που υπάρχει σε δάνειο της Eurobank και οφείλεται σε αντιδικία με την τράπεζα, είπε κατά την εξέτασή του στην Εξεταστική Επιτροπή που διερευνά τα τραπεζικά δάνεια κομμάτων και ΜΜΕ ο ιδιοκτήτης του Alpha Δημήτρης Κοντομηνας.
Σε ό,τι αφορά προηγούμενο δανεισμό, ο κ. Κοντομηνάς είπε ότι το 2008, με την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου και την αγορά μετοχών του Alpha από τον όμιλο RTL Group, αποπληρώθηκε το σύνολο όλων των οφειλών στις τράπεζες και από τις 31/12/2008 δεν υπάρχει παλαιότερη οφειλή.
Απαντώντας σε ερωτήσεις βουλευτών, υποστήριξε ότι ο Alpha είναι ο μόνος τηλεοπτικός σταθμός που στον διαγωνισμό για την παραχώρηση τηλεοπτικών αδειών έχει υποβάλλει όλα τα στοιχεία που απαιτούνται και προσέθεσε ότι είναι επίσης ο μόνος σταθμός που έχει κερδοφορία, ενώ και τον Ιούνιο είχε κέρδη 1,5-2 εκατ. ευρώ, παρά το γεγονός ότι απασχολεί 546 υπαλλήλους.
Ερωτώμενος για το θέμα της φοροδιαφυγής, απάντησε, «κατηγορούμαι για φοροδιαφυγή αλλά δεν υπάρχει- στα Δικαστήρια θα αποδειχθεί η αλήθεια», ενώ σχετικά με τη μετοχική σύνθεση του σταθμού είπε ότι οι μετοχές είναι στο όνομα της κόρης του και ο ίδιος δεν είναι μέλος του διοικητικού συμβουλίου του ALPHA.
Διάλογοι από την Επιτροπή 
Ερώτηση: Γιατί ένας επιχειρηματίας να έχει κανάλι στην Ελλάδα, αφού αυτού του είδους οι επιχειρήσεις είναι ζημιογόνες;
Απάντηση: Είμαι πατριώτης έχω βάλει από προσωπική μου περιουσία χρήματα που ανέρχονται σε πολλά εκατομμύρια. Ο Alpha αυτή τη στιγμή είναι κερδοφόρος. Όλοι οι 546 εργαζόμενοι του Alpha πληρώνονται κανονικά.
Εγώ δεν είμαι διαπλεκόμενος γιατί δεν έχω καμία σχέση με το δημόσιο. Η μόνη σχέση που έχω με το Δημόσιο είναι ότι αγοράζω γραμματόσημα για τις επιστολές μου.
Ερώτηση: Έχει πολιτική γραμμή το κανάλι;
Απάντηση: Δεν υπάρχει καμία πολιτική γραμμή. Τηρούμε απαρεγκλίτως την πολυφωνία στο κανάλι. Εχουμε δημοσιογράφους όλων των πολιτικών αποχρώσεων. Δεν παρεμβαίνω ποτέ στις ειδήσεις, δεν υποστηρίζω κανέναν. Οι δημοσιογράφοι είναι ουδέτεςροι και δεν είναι υπάλληλοι του Δημοσίου ή των Τραπεζών.
 Ερώτηση: έχετε offshore; Απάντηση: Υπάρχουν και δηλώνονται κανονικά στο ποθεν έσχες μου. Σχετικά με την HSBC, έχουν αλλάξει ή προσθέσει το όνομά μου στη λίστα Λαγκάρντ. Σχετικά με την κατηγορία της φοροδιαφυγής για την οποία έχουν δεσμευτεί προσωπικοί τραπεζικοί λογαριασμοί μου από την Εφορία Μεγάλου Πλούτου δεν μας άφησαν ορισμένοι κύριοι να δώσουμε τα στοιχεία που θέλαμε. Η αλήθεια θα πρυτανεύσει. Εγώ είμαι διεθνής παίκτη.  
Απάντηση: Όταν μεταβιβάστηκαν μετοχές του Alpha στο RTL εξοφλήθηκαν όλα τα δάνεια με το τίμημα. Εκτοτε ο Alpha δεν έχει δάνεια, μόνο αλληλόχρεους λογαριασμούς με επιταγές πελατείας που εξυπηρετούνται. Ο Alpha μεταβιβάστηκε στην κόρη μου, Μαρία Κοντομηνά, φέτος.Ο Alpha έχει δώσει περισσότερο χρόνο στη Χρυσή Αυγή σε σχέση με όλα τα άλλα κανάλια. Δεν έπαιρνα ποτέ δάνεια για να εξοφλήσω άλλα δάνεια. Έκανα συνεχώς αυξήσεις μετοχικών κεφαλαίων.
Eρώτηση: Με αφορμή τις προγραμματικές δηλώσεις του κ. Τσίπρα δηλώσατε ότι θα αυξήσετε τον κατώτατο μισθό από 500 στα 751€. Απάντηση: Το κάναμε εκείνον το μήνα. Αυξήσαμε το μισθό στα 780€. Κάθε 30 του μήνα χτυπάει το τηλέφωνο των υπαλλήλων ότι κατατέθηκε ο μισθός. Δεν χρωστάμε κανέναν μισθό σε κανέναν. Στη διάρκεια της καριέρας μου έχω μοιράσει από δύο φορές από 30 εκατομμύρια.
Απάντηση: Όταν έχεις σχέσεις με το κράτος, εργασίες κάθε είδους με το κράτος δεν πρέπει να έχεις κανάλι. Ο διαγωνισμός αδειοδότησης Τ/Σ δεν είναι δίκαιος. Δεν παίρνουμε καθόλου βαθμολογία για τη μέχρι τώρα πορεία μας. Με ενδιαφέρει τι θα γίνουν οι εργαζόμενοι αν, λέω αν, δεν πάρουμε άδεια, αφού τα κριτήρια είναι μόνο πλειοδοτικά. Θα πρέπει να δώσουμε πάνω από 100 εκατ. σε αποζημιώσεις για τους εργαζόμενους αν συμβεί αυτό. Αν δεν γίνει ηλεκτρονικά ο διαγωνισμός, για μένα είναι διαβλητός.  Eρώτηση: Εκκρεμούν εις βάρος σας κατηγορίες για ΤΤ, Bestlink, DEMCO; Απάντηση: Κέρδισα τη διαιτησία στο εφετείο προτωδίκως. Πήγε στον Άρειο Πάγο και επεστράφει στο εφετείο. Η κα. Δημητρίου μπερδεύτηκε. Τα λεφτά είναι στο ΤΤ. Δεν έχω πάρει τίποτα. Τα 25 εκατ. μπήκαν στην εταιρεία. Το πρόστιμο έχει εισπραχθεί από το Δημόσιο.
ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΟΒΕΡΔΟΣ, βουλ. Δημοκρατικής Συμπαράταξης: Οι μιντιακές επιχειρήσεις του κ. Κοντομηνά έχουν μηδενική οφειλή. Είναι εντυπωσιακό αυτό.
Απάντηση: Το σύνολο των μετοχών της εταιρείας ανήκει στην Alpha Media Group. Έχω δώσει εξασφαλίσεις περισσότερες από τα δάνεια. Έχει γίνει έλεγχος από ορκωτούς λογιστές. Δεν είχα ανάγκη ποτέ από πολιτική παρέμβαση για δανεισμό.
  Eρώτηση: Υπάρχει πρόστιμο του ΕΣΡ για παράτυπο δανεισμό; Απάντηση: Το Επικρατείας το επικύρωσε και είναι ύψους 1.500.000 λόγω δανεισμού της DEMCO. To πρόστιμο έχει εισπραχθεί εδώ και χρόνια. Άλλαξε ο νόμος: τα δάνεια που δεν επιτρέποντας, τώρα επιτρέπονται. Ο νόμος άλλαξε το 2007.
 Δημήτρης Κοντομηνάς προς Νίκο Νικολόπουλο, ανεξάρτητο βουλευτή : Πριν 6 μήνες με παρακαλούσατε να σας πάρω στο κανάλι. Σας είπα ότι δεν μπορώ να κάνω τέτοια εκπομπή, γιατί θέλω μόνο δημοσιογράφους και όχι πολιτικά πρόσωπα ως παρουσιαστές.  
Δεν περιλαμβανόταν το όνομά μου στη Λίστα Λαγκάρντ. Ουδέποτε ήμουν κάτοχος τραπεζικού λογαριασμού και λοιπών προϊόντων στην HSBC, είτε εγώ είτε η Interamerican. Έχει επιβεβαιωθεί με επίσημα έγγραφα της τράπεζας προς τον οικονομικό εισαγγελέα.
iefimerida

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ BLOGS

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news