facebook-twiter

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Τρίτη 6 Μαρτίου 2012

Η ληστεία άρχισε από το Καστελόριζο !!!

Μας ληστεύουν εν ψυχρώ !!! Πως γίνεται να χρεοκοπεί μια χώρα με ΤΡΙΣ ευρώ ορυκτού πλούτου;

Σε προηγούμενο άρθρο μου αναφερόμουν στήν σχεδιασμένη και ολοκληρωμένη απο “πρόθυμους σωτήρες” ντόπιους και ξένους, επίθεση στο βιοτικό επιπεδο των Ελλήνων, φτωχοποιώντας τους βίαια.
Η γνωστή μέθοδος του “καρότου” και του “μαστιγίου” εφαρμόζεται με απόλυτη προσύλωση στην εφαρμογή του σχεδίου “κατάληψης” της Ελλάδος.

Απαντες οι ενδιαφερόμενοι “φίλοι”, εάν κρίνω απο δηλώσεις αξιωματούχων όπως η Χίλαρυ Κλίντον, ο Χένρυ Κίσινγκερ, και άλλοι, γνώριζαν για τον πλούτο της Ελλάδος, εκτός απο εμάς τους ίδιους τούς Έλληνες, διότι για αυτό (να μην γνωρίζουμε), φρόντισαν οι ντόπιοι δοσίλογοι και υποτελείς πολιτικοί μας.

Μου κάνει τρομερή εντύπωση ότι κανείς κορυφαίος Ευρωπαίος αξιωματούχος της ΕΕ, δεν αναφέρθηκε ποτέ, δημοσίως τουλάχιστον, για τούς υδρογονάνθρακες οι οποίοι ευρίσκονται στον Ελληνικό υποθαλάσσιο χώρο, και γενικά για τον Ελληνικό “πλούτο”. Λέτε να μήν γνωρίζουν και αυτοί ή δεν θέλουν να μας ενημερώσουν ακόμα ;;;

Ο κόσμος το έχει τούμπανο και αυτοί (οι της ΕΕ) κρυφό καμάρι, άραγε γιατί ;;;

Και όλως "τυχαίως" μάς ενημερώσαν οι πολιτικοί μας, (ο ΓΑΠ και οι κηπουροί του), όταν ήμασταν στο χείλος της χρεοκοπίας.

Κατά τον επιφαινόμενο πλέον σχεδιασμό, η στόχευση των “φίλων” Ευρωπαίων και όχι μόνον, είναι να έρθει σε κατάσταση απελπισίας ο Ελληνικός λαός και να αναζητήσει εναγωνίως τα οικονομικά μέσα για να επιβιώσει, τότε θα εμφανιστούν οι “καλοί” σύμμαχοι και εταίροι, και θα του προσφέρουν “βοήθεια”, με το “αζημίωτο” βέβαια.

Και για να διασφαλίσουν ότι η “βοήθεια” θα πετύχει, και θα λάβουν το "αζημίωτο", τοποθετούν πρωθυπουργούς , κυβέρνηση, και γενικά “προβλέπουν” και προσπαθούν να διαμορφώσουν τον μελλοντικό πολιτικό χάρτη και πολιτικό περιβάλλον στην Ελλάδα.

Τίποτα δεν είναι τυχαίο στην πολιτική, πολύ δε περισσότερο στην οικονομία, ειδικώτερα όταν “αυτό το τίποτα” αφορά μεγάλα χρηματοπιστωτικά συμφέροντα.

Οι συμμαχίες-συνεργασίες μεταξύ μεγάλων οικονομικών παραγόντων δεν είναι παρούσες σε κάθε ημερήσιο δελτίο τύπου και ειδήσεων, στα ελεγχόμενα ΜΜΕ, είτε στα “ψιλά” γράμματα και στίς υποσημειώσεις, είτε σε αναφορές ξερών ειδήσεων, άνευ του παραμικρού σχολιασμού.Συντελούνται “κοσμογονικές” ανακατανομές στον Τραπεζικό κλάδο, όπως και στον “ενεργειακό” κλάδο, πάντα όμως με στόχο την αποκομιδή κερδών, απο την επιβολή νέου γεοπολιτικού περιβάλλοντος στην Ν.Α Μεσόγειο, απο τούς “μεγάλους” του “παιχνιδιού”, τίς πετρελαικές εταιρείες.

Η αλίευση ειδήσεων και η διαστάυρωσή τους, στόν ξένο τύπο, αποτελεί "επίπονη εργασία" για αυτούς, οι οποίοι επιθυμούν να ενημερώνουν υπεύθυνα και σοβαρά αυτόν τον δύσμοιρο Ελληνικό λάο, στου οποίου την “πλάτη” παίζονται όλα τα “παιχνίδια” εξουσίας και οικονομικής εκμετάλλευσης. Δείχνουν όμως το μέτρο και το “κλίμα”, και βέβαια το επερχόμενον.

Τόν Σεπτέμβριο του 2009 εξεδηλώθη η απο καιρό σχεδιασμένη, μεγαλύτερη πολιτική απάτη εις βάρος του Ελληνικού εκλογικού σώματος, με στόχο, κατά πρώτον την περιθωριοποίηση του λαού, και την επιβολή οικονομικής κατοχής και εξάρτησης για τα επόμενα 30 χρόνια, κατά δεύτερον.

Οι οκτώ εταιρείες, έξι νορβηγικές, μία αμερικάνική και μία γαλλική που κατέθεσαν προσφορές για την ανάθεση των αδειών έρευνας υδρογονανθράκων στο Ιόνιο και στην Νότιο Κρήτη, είναι η TGS-NOPEC GEOPHYSICAL COMPANY ASA, η DOLPHIN GEOPHYSICAL, η ION GEOPHYSICAL CORPORATION, η SPEC PARTNERS LTD, η CGG VERITAS, η PETROLEUM GEO-SERVICES (PGS), η SPECTRUM GEO LIMITED, η FUGRO MULTICLIENT SERVICES AS.

Το ερώτημα που τίθεται, γιατί δεν προσεφέρθησαν νωρίτερα αυτές οι εταιρείες να ερευνήσουν για υδρογονάνθρακες και έρχονται τώρα, που είμαστε έτοιμοι για χρεοκοπία ;;;

Γιατί οι πολιτικοί μας δεν έπραξαν αυτό που σήμερα πράττουν, να προκυρήξουν έρευνες, πρίν από 20 ή 10 χρόνια, ή 5 χρόνια πρίν, και το πράττουν σήμερα στην δυσκολότερη ομολογουμένως απο όλους κατάσταση του Ελληνικού κράτους, σε κατάσταση χρεοκοπίας ;;;
Μήπως σήμερα πουλάμε “φθηνότερα” ώς Ελληνικό κράτος και αγοράζουν οι “ιδιοκτήτες” τσάμπα ;;;

Οι 25 χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, πλην της Βρετανίας και της Τσεχίας, υπέγραψαν σήμερα το νέο Δημοσιονομικό Σύμφωνο Σταθερότητας, με τους ηγέτες να τονίζουν την ανάγκη συνδυασμού της συνεχούς δημοσιονομικής εξυγίανσης με αποφασιστική δράση για την τόνωση της ανάπτυξης και της απασχόλησης όπως αναφέρεται στα συμπεράσματα της Συνόδου, η οποία ολοκληρώθηκε σήμερα.
Το σύμφωνο προβλέπει νέους αυστηρούς δημοσιονομικούς κανόνες και αυτόματες κυρώσεις για τα κράτη-παραβάτες (βλέπε Ελλάδα).

Γιατί οι Ευρωπαίοι μας “δένουν” χειροπόδαρα ώς κράτος και ώς Έθνος με τα “τοίς πασοι πλέον γνωστά” αποτυχημένα οικονομικά προγράμματα, γνωστά ώς “μνημόνια”, προσπαθώντας να μάς μετατρέψουν σε χώρα-προτεκτοράτο, επιβάλλοντας τον νεοαποικισμό, ώς μέθοδο “αύξησης του ανταγωνισμού” μιάς χώρας ;;;

Με τον όρο “σχέδιο Μάρσαλ” εννοείται η οικονομική ενίσχυση κρατών της ευρωπαϊκής ηπείρου, αποκύημα της εξωτερικής πολιτικής των Η.Π.Α. μετά τη λήξη του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου και της αντίληψης ότι η επικράτηση του κομμουνισμού θα αποτελούσε κίνδυνο για τα συμφέροντα και των Ηνωμένων Πολιτειών.

Το κύριο χαρακτηριστικό της αμερικανικής πολιτικής απέναντι στην Σοβιετική Ένωση θα πρέπει να είναι μία υπομονετική αλλά σταθερή και άγρυπνη ανάσχεση (containment) των επεκτατικών τάσεων της.» δήλωνε ο George Kennan, Αμερικανός διπλωμάτης.

Η χορηγία της οικονομικής βοήθειας αυτής δεν έγινε με διμερείς διαδικασίες, αλλά με όρους που τέθηκαν από την Ουάσιγκτον. Αυτοί οι πολιτικοί όροι, περιελάμβαναν, την καταστολή των κομουνιστικών απειλών και την έμμεση περιστολή της ανεξαρτησίας των δικαιούχων κρατών, μιας και με όπλο το μπλοκάρισμα των πιστώσεων, η αμερικανική ηγεσία μπορούσε να πιέσει και να ελέγξει τις κυβερνήσεις σε περίπτωση που αρνούνταν να ανταποκριθούν στις επιθυμίες της.

Πρώτοι παραλήπτες της βοήθειας που παρείχε το σχέδιο Μάρσαλ, ήταν οι χώρες, που κατά τη γνώμη της Αμερικανικής ηγεσίας, κινδύνευαν άμεσα από την εξάπλωση του κομμουνισμού, δηλαδή, της Ελλάδος και της Τουρκίας.

Δηλώνει ο κ. Λαυρεντιάδης, εκπρόσωπος της Δημοκρατικής Συμμαχίας «Η κυβέρνηση Παπαδήμου πρέπει να θέσει ως άμεση προτεραιότητά της, την υιοθέτηση από τους εταίρους μας ενός μικρού σχεδίου Μάρσαλ, όπως έχει προτείνει από τον Ιούνιο η Δημοκρατική Συμμαχία, που θα προβλέπει την προκαταβολή πόρων από το επόμενο πακέτο, την επανεπένδυση μέρους των εσόδων από το πρόγραμμα αποκρατικοποιήσεων και την ανακατανομή των αδιάθετων χρημάτων από τον ευρωπαϊκό προϋπολογισμό».

«Ένας επίτροπος για την ανοικοδόμηση, ο οποίος θα οριζόταν μεταξύ των 27 επιτρόπων της ΕΕ, θα είχε την κύρια ευθύνη για την προώθηση της ανάπτυξης και την εφαρμογή των μεταρρυθμίσεων» στη χώρα, δηλώνει ο υπουργός Οικονομίας της Γερμανίας Φίλιπ Ρέσλερ στην εφημερίδα Handelsblatt.

Ο όρος "Σχέδιο Μάρσαλ", εκ του ονόματος του τότε υπουργού των εξωτερικών των ΗΠΑ, Τζορτζ Μάρσαλ, εδραιώθηκε ως μεταφορική έννοια, οποιουδήποτε μεγάλης κλίμακας κρατικού προγράμματος, που έχει ως στόχο να λύσει ένα κοινωνικό πρόβλημα. Χρησιμοποιείται κυρίως από τους Αμερικανούς "φιλελεύθερους", όταν ζητούν ομοσπονδιακή οικονομική κάλυψη για να διορθωθεί κάποια "αποτυχία" στον ιδιωτικό τομέα.

Το “σχέδιο Μάρσαλ” ώς οικονομικο-πολιτικό εργαλείο χρησιμοποιήθηκε απο τούς Αμερικανούς ουσιαστικά για να αυξήσουν την σφαίρα επιρροής τους στην Ευρώπη, αντικαθιστώντας τους Αγγλους στην περιοχή.

Όντας κάθε άλλο παρά γενναιόδωρο, οι κριτικοί του σχεδίου Μάρσαλ, υποστήριξαν πώς ήταν αποτέλεσμα των γεωπολιτικών στόχων των Ηνωμένων Πολιτειών.

Η πρώτη χώρα η οποία υποδέχθηκε αυτήν την “επιρροή” ήταν η Ελλάδα, με πρωθυπουργό τον Θεμιστοκλή Σοφούλη.

Η παγκόσμια οικονομική κρίση του 1929, επέδρασε βαθιά στην ιστορία του 20ού αιώνα και συνέβαλε στην άνοδο του Χίτλερ. Επομένως επέδρασε έμμεσα στο ξέσπασμα του Β` Παγκοσμίου Πολέμου, που στο τέλος του, βρήκε τις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες κατεστραμμένες, και τις ΗΠΑ, τον νέο παγκόσμιο επιδιαιτητή που μπορούσε κάτω από προϋποθέσεις να τις βοηθήσει να επανακάμψουν ώστε ν` αντιμετωπίσουν συντονισμένα τον νέο, μεγάλο και βασικό αντίπαλο της αμερικανικής ηγεσίας, τη Σοβιετική Ενωση.

Το “σχέδιο Μάρσαλ” ήταν αποτέλεσμα σχεδίου επιρροής, για την αποφυγή επέκτασης της τότε Σοβιετικής επιρροής στην Ελλάδα, σήμερα τίνος αποτέλεσμα θα είναι ;;;

Είναι πλέον “ηλίου φαεινότερον” και άμεσα προφανές, ότι δέν ήταν τυχαίο το “γεγονός” της τεχνητής διόγκωσης του “χρέους” επί 35 χρόνια, και η κατόπιν “σωτήρια” βοήθεια των “φίλων” και συμμάχων.
Οι δεινές ευρωπαϊκές εμπειρίες του παρελθόντος, όπως και οι δικές μας παλιές «πικρές γεύσεις» από την περίοδο του Σχεδίου Μάρσαλ και του Δόγματος Τρούμαν θα έπρεπε να μας κάνουν πιο ώριμους και πιο έτοιμους ν` αντιμετωπίσουμε έκτακτες καταστάσεις. Με περισσότερη γνώση.

Αντίθετα, βρεθήκαμε και πάλι «αθώοι εν πλήρει συγχύσει» μέσα στη ζούγκλα των ανθρώπινων κοινωνιών και των μεγάλων συμφερόντων. Ιδιαίτερα τις ημέρες του 2009 και του 2010, που ανέβαιναν τα spreads πολύ ψηλά, η Ελλάδα έμοιαζε μ` ένα ανυπεράσπιστο πρόβατο έτοιμο να το κατασπαράξουν οι λύκοι.

Μας ληστεύουν και μας καθυποτάσουν εν ψυχρώ, ντόπιοι και ξένοι “πρόθυμοι σωτήρες”.

Τό κερασάκι στην τούρτα, η ανακοίνωση της ομοσπονδίας των μεγάλων τραπεζών (IIF), "πιστεύει ακράδαντα ότι η επιτυχής ολοκλήρωση της ανταλλαγής των ομολόγων (PSI), θα συμβάλει σημαντικά στη διευκόλυνση της επίσημης χρηματοδότησης της Ελλάδας, και ότι θα βοηθήσει τη χώρα να εφαρμόσει τις απαραίτητες μεταρρυθμίσεις που θα θέσουν τις βάσεις για την επανεκκίνηση της οικονομίας της.
Εκφράζει δε την "ισχυρή" υποστήριξή του (το IIF), στο ευρωπαϊκό σχέδιο διάσωσης (ποιών άραγε ;;;), συμπεριλαμβανομένης της συμφωνίας για τους όρους της εθελοντικής ανταλλαγής ελληνικών ομολόγων που έχουν στην κατοχή τους ιδιώτες επενδυτές".

Ο καθένας άς βγάλει τα συμπεράσματά του για τον ποιόν ευνοεί τελικά αυτή η δανειακή συμφωνία των 130 δις, την Ελλάδα ή τούς Τραπεζίτες;;; Ας αναρωτηθεί ο καθένας μας γιατί ο ΓΑΠ έκανε την βαδύγδουπη δήλωση από το Καστελόριζο; Mήπως ήταν μια δήλωση ... έναρξης της ληστείας;;;

Oτι και να πιστεύει κανείς, μία είναι η κοινή συνισταμένη:

Μάς ληστεύουν εν ψυχρώ !!!

aegeantimes.gr
Διαβάστε Περισσότερα » "Η ληστεία άρχισε από το Καστελόριζο !!!"

Την παρέμβαση του Εισαγγελέα για τα χαλασμένα φανάρια ζητά ο Σγουρός

Την προϊσταμένη της Εισαγγελίας Αθηνών Ελένη Ράϊκου ενημέρωσε ο Περιφερειάρχης Αττικής Γιάννης Σγουρός για το πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί με τη συντήρηση, επισκευή και αποκατάσταση του οδικού δικτύου και των φωτεινών
σηματοδοτών, προκειμένου να εξετασθεί εάν προκύπτουν ευθύνες για τα συναρμόδια υπουργεία.

Οπως σημείωσε ο κ. Σγουρός εξερχόμενος της Εισαγγελίας «πρέπει επιτέλους να εφαρμοσθεί ο νόμος και το Σύνταγμα, που ορίζουν τη μεταβίβαση πόρων προκειμένου η αρμοδιότητα να μεταφερθεί στην αυτοδιοίκηση. Το υπουργείο Μεταφορών επιχειρεί
απλώς να μας μεταβιβάσει τα 225 εκατ. ευρώ χρέη του υπουργείου. Όμως, αν δεν δοθούν τα αναγκαία κονδύλια, δεν θα υπογράψουμε το Πρωτόκολλο Παράδοσης-Παραλαβής».

Ο περιφερειάρχης ανακοίνωσε ότι τις ερχόμενες ημέρες θα καταθέσει στην Εισαγγελία φάκελο με όλα τα στοιχεία, προκειμένου να επιληφθεί η Δικαιοσύνη, δεδομένου ότι η μη συντήρηση του οδικού δικτύου και των φωτεινών σηματοδοτών θέτει σε κίνδυνο τη ζωή και τη σωματική ακεραιότητα των οδηγών και των πολιτών.

Και κατέληξε ο κ. Σγουρός: «Ντρέπομαι ως πολίτης, όταν το κράτος απειλεί να κόψει το ρεύμα σε όποιον χρωστά 100 ευρώ στη ΔΕΗ και ταυτόχρονα το ίδιο κράτος χρωστά στη ΔΕΗ 70 εκατ. ευρώ από τη δεκαετία του 1990, και μετά για τα φανάρια και τον ηλεκτροφωτισμό».

tanea.gr
Διαβάστε Περισσότερα » "Την παρέμβαση του Εισαγγελέα για τα χαλασμένα φανάρια ζητά ο Σγουρός"

Η Λούκα Κατσέλη αποχαιρετά το μνημονιακό ΠΑΣΟΚ μέσω Liberation

Η Liberation δημοσιεύει άρθρο της ανεξάρτητης βουλευτή και πρώην Υπουργού Λούκας Κατσέλη με τον τίτλο “Ελλάδα, ένας οικονομικός και πολιτικός παραλογισμός”. Όπως σημειώνει η κα Κατσέλη, η απομείωση του
ελληνικού χρέους που βρίσκεται σε χέρια ιδιωτών αποτελεί ένα καλό νέο, το οποίο δυστυχώς αμαυρώνεται από τους όρους που επέβαλε το Eurogroup για την εκχώρηση του νέου δανείου των 130 δις ευρώ. Οι όροι αυτοί
στερούνται κάθε οικονομικής και πολιτικής λογικής, αποσταθεροποιούν την οικονομία, την κοινωνία, την πολιτική και υπονομεύουν τη δημοκρατία. Είναι επώδυνοι για το λαό, επιδεινώνουν επικίνδυνα την ύφεση και αυξάνουν την ανεργία. Σύμφωνα με υπολογισμούς, η οικονομική δραστηριότητα θα μειωθεί κατά 7 – 8% φέτος και το ΑΕΠ κατά 8 δις ευρώ, εξαιτίας της απότομης γενικευμένης μείωσης των μισθών.

Στο άρθρο τονίζεται ότι αυτή η κατάσταση κάνει ακόμα πιο δύσκολη τη δημοσιονομική εξυγίανση. Το έλλειμμα θα αυξηθεί εξαιτίας της μείωσης εσόδων και ασφαλιστικών εισφορών και της αύξησης δαπανών που σχετίζονται με την ανεργία και με άλλες κοινωνικές παροχές. Η εξυπηρέτηση του δημόσιου χρέους θα είναι ακόμα πιο δύσκολη, ακόμα και όταν ολοκληρωθεί η αναδιάρθρωση, καθιστώντας ανέφικτο το στόχο για
χρέος 120% του ΑΕΠ το 2020. Έτσι όπως παρουσιάζεται, το μνημόνιο που υπογράφηκε από την Ελλάδα και την τρόικα δεν πετυχαίνει τον πρωταρχικό του στόχο, τη βιωσιμότητα δηλαδή του χρέους.

Αντίθετα με το πρώτο μνημόνιο, το νέο πρόγραμμα «διάσωσης» ουσιαστικά τείνει να καταστρέψει το ευρωπαϊκό κοινωνικό κεκτημένο. Επιτρέπει στην κυβέρνηση επιβάλλει το δικό της πλαίσιο για τους μισθούς του ιδιωτικού τομέα και να αλλάξει τις συλλογικές συμβάσεις. Πρόκειται για υποβάθμιση του διαλόγου μεταξύ κοινωνικών εταίρων, αφού καταργείται το δικαίωμα διαιτησίας των εργαζομένων. Βρισκόμαστε αντιμέτωποι με μία πρωτοφανή απάτη της οικονομικής εξουσίας εις βάρος των μεσαίων και λαϊκών τάξεων.

Η βουλευτής προσθέτει ότι το νέο μνημόνιο αυξάνει τις ανισότητες, θέτει σε κίνδυνο την κοινωνική συνοχή και αποτελεί επικίνδυνη απειλή για την πολιτική σταθερότητα. Η δραματική μείωση της αγοραστικής δύναμης των μεσαίων και λαϊκών τάξεων αποδυναμώνει τα κόμματα που τις αντιπροσωπεύουν στη Βουλή και περιορίζει την εκλογική βάση του ΠΑΣΟΚ και της Νέας Δημοκρατίας. Ο κατακερματισμός της πολιτικής σκακιέρας και η άνοδος των ακραίων κομμάτων είναι παράγοντες αστάθειας. Ανοίγει έτσι ο δρόμος για τη χειραγώγηση της πολιτικής ζωής από μη θεσμικές ομάδες συμφερόντων. Αντί να ενθαρρύνει τις απαραίτητες μεταρρυθμίσεις που θα εκσυγχρονίσουν τη δημόσια διοίκηση, θα βελτιώσουν την επιχειρηματικότητα και τη λειτουργία της αγοράς, το νέο μνημόνιο υπάρχει κίνδυνος να τις επιβραδύνει.

Η βουλευτής επισημαίνει ακόμα ότι το νέο δάνειο συνοδεύεται από έναν άνευ προηγουμένου περιορισμό της εθνικής κυριαρχίας, αφού επιτρέπει την κατάσχεση κρατικής περιουσίας και περιουσιακών στοιχείων της Τράπεζας της Ελλάδας και καθιστά την εξουσία των ελληνικών δικαστηρίων εξαιρετικά περιορισμένη. Είτε ο κρατικός προϋπολογισμός παρουσιάζει πλεόνασμα ή έλλειμμα, το νέο δάνειο και τα έσοδα θα πηγαίνουν σε ένα
«κλειστό λογαριασμό», στον οποίο η Ελλάδα δεν θα έχει ούτε πρόσβαση ούτε δικαίωμα ελέγχου. Το συμφέρον των πιστωτών έρχεται πριν από το δημόσιο συμφέρον.

Στην ερώτηση αν «αυτό το νέο μνημόνιο είναι η μόνη δυνατή πολιτική», η απάντηση είναι «όχι». Αντιθέτως, είναι απαραίτητο να το αλλάξουμε αν θέλουμε να επιτύχουμε την επανεκκίνηση της οικονομίας, μέσα σε ένα αυστηρό, αλλά ρεαλιστικό δημοσιονομικό πλαίσιο. Για να γίνει αυτό, πρέπει να αυξηθεί η παραγωγικότητα, να βελτιωθεί η ανταγωνιστικότητα και να εξασφαλιστεί η ρευστότητα του τραπεζικού συστήματος. Πρέπει να διασφαλιστεί η αγοραστική δύναμη των νοικοκυριών και να ενισχυθούν οι συλλογικές συμβάσεις και το κοινωνικό κράτος. Αυτή είναι η μόνη δυνατή οδός για να αποφύγει η Ελλάδα την άτακτη χρεοκοπία και την έξοδο από την ευρωζώνη, καταλήγει η κα Κατσέλη.

zoomnews.gr
Διαβάστε Περισσότερα » "Η Λούκα Κατσέλη αποχαιρετά το μνημονιακό ΠΑΣΟΚ μέσω Liberation"

ΣτΕ: Όχι στο επίδομα των δικαστικών υπαλλήλων

Στα διοικητικά δικαστήρια είχαν προσφύγει 25 δικαστικοί υπάλληλοι

Οι δικαστικοί υπάλληλοι δεν δικαιούνται το επίδομα των 176 ευρώ αποφάσισαν οι δικαστές του Συμβούλιου της Επικρατείας εκφράζοντας εκ διαμέτρου αντίθετη άποψη με αυτή του Αρείου Πάγου.

Η "κόντρα" κορυφής για το επίδομα ξεκινά με την απόφαση του Στ τμήματος του ΣτΕ, που αρνείται το επίδομα και παραπέμπει την υπόθεση στην Ολομέλεια του ΣτΕ. Σημειώνεται ότι όλες οι αντίστοιχες αποφάσεις του Αρείου Πάγου είχαν δεχθεί ότι οι δικαστικοί υπάλληλοι δικαιούνται το επίμαχο επίδομα. Έτσι αν και η Ολομέλεια του ΣτΕ αποφασίσει να υιοθετήσει την άποψη του ΣΤ΄ Τμήματος, τότε η υπόθεση θα παραπεμφθεί στο Ανώτατο Ειδικό Δικαστήριο, για τελική κρίση

Υπενθυμίζεται ότι στα διοικητικά δικαστήρια είχαν προσφύγει 25 δικαστικοί υπάλληλοι και ζητούσαν να τους καταβληθεί το μηνιαίο επίδομα των 176 για την τριετία 2003-2005, ισχυριζόμενοι ότι κατά παράβαση της συνταγματικής αρχής της ισότητας δεν τους έχει καταβληθεί, ενώ σε πολλές άλλες κατηγορίες εργαζομένων του Δημοσίου και ευρύτερου Δημοσίου τομέα καταβάλλεται.

Υποστηρίζουν άλλωστε πως το επίδομα έχει προσλάβει χαρακτήρα γενικής μισθολογικής προσαύξησης των αποδοχών των υπαλλήλων οι οποίοι αμείβονται σύμφωνα με το ενιαίο μισθολόγιο (δικαστές, ένοπλες δυναμεις, κλπ).

Οι υπάλληλοι δικαιώθηκαν από το Διοικητικό Πρωτοδικείο Θεσσαλονίκη που τους επιδίκασε στον καθένα (για μία τριετία) 6.336 ευρώ. Όμως, το Δημόσιο άσκησε αναίρεση κατά της πρωτόδικης απόφασης υποστηρίζοντας ότι η επέκταση του επίμαχου επιδόματος στους δικαστικούς υπαλλήλους δεν είναι υποχρεωτική αλλά δυνητική, ενώ σύμφωνα με την νομοθεσία επιτρέπεται η χορήγηση του μόνο στους υπαλλήλους που λαμβάνουν μεν πρόσθετες μισθολογικές παροχές αλλά είναι κατώτερες των 176 ευρώ. Και οι δικαστικοί υπάλληλοι λαμβάνουν πρόσθετες παροχές που υπερβαίνουν το ποσό των 176 ευρώ. Κατά συνέπεια, υποστηρίζει το Δημόσιο, δεν υπάρχει παράβαση της συνταγματικής αρχής της ισότητας.

Στη συνέχεια το Διοικητικό Εφετείο Θεσσαλονίκης απέρριψε την αναίρεση του Δημοσίου, κρίνοντας ότι το επίδομα αυτό χορηγείται αδιακρίτως σε πολλές κατηγορίες εργαζομένων.

Το ΣτΕ όμως είχε αντίθετη άποψη έκρινε πώς η απόφαση δεν είναι σωστή γιατί το επίμαχο επίδομα χορηγήθηκε παράνομα σε διάφορες κατηγορίες εργαζομένων:"Δεν νοείται ισότητα στην παρανομία" υπογραμμίζουν ι σύμβουλοι Επικρατείας, "δεδομένου ότι προφανώς η εφαρμογή της συνταγματικής αρχής της ισότητας δεν μπορεί να οδηγεί στην επέκταση και γενίκευση μιας παράνομης διοικητικής πρακτικής".

Ούτε όμως ευσταθεί -συνεχίζουν οι δικαστές του ΣτΕ- το επιχείρημα της εφετειακής απόφασης ότι "η επίδικη παροχή των 176 ευρώ απέκτησε χαρακτήρα υποχρεωτικής γενικής μισθολογικής προσαύξησης των αποδοχών των υπαλλήλων, ανεξαρτήτως τυχόν καταβαλλομένων σε αυτούς πρόσθετων μισθολογικών παροχών, εκ του ότι ο νομοθέτης περιέλαβε την παροχή αυτή, με τη διάταξη της παραγράφου 13 του άρθρου 1 του Ν. 3029/2002, στις συντάξιμες αποδοχές όλων των υπαλλήλων του δημοσίου, των Ο.Τ.Α. και των Ν.Π.Δ.Δ., αδιαφόρως αν την λαμβάνουν ή όχι ".

protothema.gr
Διαβάστε Περισσότερα » "ΣτΕ: Όχι στο επίδομα των δικαστικών υπαλλήλων"

Ειδικά τμήματα για έλληνες καταθέτες στην Ελβετία

Δισεκατομμύρια ευρώ υπό το διάσημο «ελβετικό απόρρητο»

Ειδικά τμήματα για έλληνες καταθέτες σε ελβετικές τράπεζες. Κάποιοι μιλούν για 1,5 δισ. ευρώ και άλλοι για ποσά που ξεπερνούν τα 100 δισ. ευρώ, την ώρα που οι τράπεζες στην Ελβετία έχουν ειδική ομάδα προσωπικού που ασχολείται μόνο με έλληνες πελάτες, ανέφερε ρεπορτάζ που προβλήθηκε στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1.



newsbeast.gr
Διαβάστε Περισσότερα » "Ειδικά τμήματα για έλληνες καταθέτες στην Ελβετία"

Στο ΣτΕ η ΓΣΕΕ για τη μείωση των μισθών κατά 22%

"Αντισυνταγματικά τα όσα προβλέπονται στο μνημόνιο Νο2" καταγγέλει στο Newsit o γ.γραμματέας της ΓΣΕΕ.

Την ακύρωση της πράξης του Υπουργικου Συμβουλίου με την οποία τέθηκεσε ισχύ η μείωση των μισθών κατά 22% ζητά η ΓΣΕΕ με προσφυγή που θα καταθέσει στο Συμβούλιο της Επικρατείας.

Οπως δήλωσε στο Newsit o γενικός γραμματέας της ΓΣΕΕ Νίκος Κουτσιούκης "εξετάζουμε όλες τις νόμιμες παραμέτρους προκειμένου να ακυρώσουμε τα αντιλαϊκά μέτρα. Θα προσφύγουμε σε όλα τα ελληνικά και ευρωπαϊκά δικαστήρια προκειμένου να δείξουμε πως τα νέα μέτρα είναι οχι μόνο αντισυνταγματικά αλλά παραβιάζουν και το ευρωπαϊκό κεκτημένο και το διεθνές δίκαιο. Τα νέα μέτρα πλήττουν εκαττομμύρια εργαζόμενους στον ιδιωτικό και τον ευρύτερο δημόσιο τομέα".

Οπως αναφέρεται στην ανακοίνωση της ΓΣΕΕ "οι επιπτώσεις των μέτρων αποτυπώνονται στη βίαιη υποβάθμιση του επιπέδου ζωής των εργαζομένων, οι οποίοι, μετά την πρωτοφανή δραματική μείωση και αυτών ακόμη των κατώτατων ορίων μισθών και ημερομισθίων της Εθνικής Γενικής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας, οδηγούνται απροκάλυπτα στην ατομική διαπραγμάτευση με τον εργοδότη.
Πρόκειται για μέτρα που, μέσω της βίαιης επέμβασης στις συλλογικές συμβάσεις εργασίας, καταλύουν τη συλλογική αυτονομία και οδηγούν σε πλήρη κατάρρευση θεμελιώδη ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα. Εκθεμελιώνουν κάθε έννοια προστασίας που παρέχει το Εργατικό Δίκαιο της χώρας, πλήττουν τη συνδικαλιστική ελευθερία και οδηγούν σε περαιτέρω μείωση εισοδημάτων αλλά και σε ύφεση την οικονομία".

newsit.gr
Διαβάστε Περισσότερα » "Στο ΣτΕ η ΓΣΕΕ για τη μείωση των μισθών κατά 22%"

Δεν αλλάζει τίποτα στην εκτός σχεδίου δόμηση

Δε θα προχωρήσουν οι αλλαγές που περιλαμβάνονται στο σχετικό ΠΔ

Δεν αλλάζει τίποτα στην εκτός σχεδίου δόμηση, καθώς ο αρμόδιος αναπληρωτής υπουργός, Νίκος Σηφουνάκης, αποφάσισε ότι το τελικό κείμενο του Προεδρικού Διατάγματος του υπουργείου Περιβάλλοντος δεν θα περιλαμβάνει τη ρύθμιση που παρέπεμπε σε απαγόρευση της εκτός σχεδίου δόμησης.

Σύμφωνα με πηγές του υπουργείου, ο κ. Σηφουνάκης προχώρησε σε αυτή τη κίνηση καθώς στο πλαίσιο του δημόσιου διαλόγου υπήρξαν παρεμβάσεις από επιστημονικούς φορείς που τεκμηρίωναν την διατήρηση των διατάξεων ως έχουν σήμερα και έτσι ο υπουργός αποφάσισε να αποσύρει τη σχετική διάταξη.

Σύμφωνα με το αρχικό σχέδιο θα επιτρεπόταν να χτίσουν, με αρτιότητα 4 στρέμματα εκτός σχεδίου, μόνο όσοι είχαν κύρια αγροτική ή τουριστική απασχόληση ή άλλη εκμετάλλευση του οικοπέδου.

Το θέμα συζητήθηκε σε συνάντηση που είχαν την Παρασκευή ο κ. Σηφουνάκης με τον πρόεδρο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ιδιοκτητών Ακινήτων Στράτο Παραδιά και τον πρόεδρο της Ομοσπονδίας Μεσιτών Αστικών Συμβάσεων, Γιάννη Ρεβύθη.

newsbeast.gr
Διαβάστε Περισσότερα » "Δεν αλλάζει τίποτα στην εκτός σχεδίου δόμηση"

Αυξάνονται οι αντικειμενικές αξίες των ακινήτων αλλά και οι φόροι τους!

Απο τον Ιούνιο θα εξισωθούν οι αντικειμενικές και οι ονομαστικές αξίες των ακινήτων, κάτι που υπο άλλες περιπτώσεις θα ήταν πολύ θετικό για όλους τους ιδιοκτήτες, αλλά μαζί με αυτήν την αύξηση θα έρθει και η αύξηση των συνεπαγόμενων φόρων.

Τα ακίνητα συνοδεύονται απο μια σειρά απο φορολογίες, όπως ο φόρος κληρονομιάς, μεταβίβασης, γονικής παροχής, ακίνητης περιουσίας, το ΕΤΑΚ, οι μισθοί δικηγόρων και συμβουλαιογράφων, που συμμετέχουν σε κάποια δραστηριότητα σχετική με το ακίνητο.

Και αυτά αφορούν μόνο την αγορά ή την μεταβίβαση. Την ίδια στιγμή θα αυξηθούν και οι φόροι της κατοχής ενός ακινήτου, όπως τεκμήριο διαβίωσης, τεκμαρτό εισόδημα ιδιοχρησιμοποίησης, τέλη ακίνητης περιουσίας, και άλλα τα οποία υπολογίζονται χοντρικά να αυξηθούν περί το 60%.

Οι 20 φόροι που αυξάνονται με τις αντικειμενικές αξίες

1. Τεκμήρια διαβίωσης για ιδιόκτητη ή μισθωμένη α' και β' κατοικία (αναλόγως εμβαδού - Τιμή Ζώνης)
2. Τεκμαρτό εισόδημα ιδιοχρησιμοποίησης επαγγελματικής στέγης (18%-45% επί του εισοδήματος που προκύπτει από το τεκμήριο)
3. ΦΠΑ στην αγορά νεόδμητων και στην αντιπαροχή (23%)
4. Φόρος Μεταβίβασης Ακινήτων (8%-10%)
5. Φόρος Χρησικτησίας (8%-10%)
6. Φόρος ανταλλαγής (4%-5%)
7. Φόρος Διανομής Ακινήτων (2%-2,5%)
8. Δημοτικός Φόρος Μεταβίβασης Ακινήτων (3% επί φόρου μεταβίβασης)
9. Τέλη υπέρ Ταμείου Νομικών (6,5+1,25 τοις χιλίοις)
10. Πρόσθετο Τέλος Μεταγραφής Συμβολαίων (4,5-7,5 τοις χιλίοις)
11. Φόρος κληρονομιάς ή γονικής παροχής (τρεις κατηγορίες ανάλογα με τον βαθμό συγγένειας, 5%-10%, 5%-20%, 20%-40%)
12. Φόρος δωρεάς (τρεις κατηγορίες ανάλογα με τον βαθμό συγγένειας, 1%-20%, 10%-30%, 20%-40%)
13. Φόρος Ακίνητης Περιουσίας (2 τοις χιλίοις - 2% για φυσικά πρόσωπα)
14. Ετήσιο Τέλος Ακινήτων μέσω ΔΕΗ (3-20 ευρώ/τ.μ.)
15. Τέλος Ακίνητης Περιουσίας - ΤΑΠ (0,25-0,35 τοις χιλίοις)
16. Φόρος Ακίνητης Περιουσίας Υπεράκτιων Εταιρειών (15%)
17. Τέλος εγγραφής ακινήτων στο Κτηματολόγιο (1 τοις χιλίοις)
18. Πολεοδομικά πρόστιμα διατήρησης αυθαιρέτων
19. Πολεοδομικά πρόστιμα κατασκευής νέων αυθαιρέτων
20. Εισφορές σε γη και χρήμα για ένταξη στο σχέδιο πόλης (σε γη ώς 60%, σε χρήμα ώς 25%)
* Ολοι οι παραπάνω συντελεστές υπολογίζονται επί της αντικειμενικής αξίας, πλην των τεκμηρίων και του Δημοτικού Φόρου (3% που υπολογίζεται επί του φόρου μεταβίβασης)

Αυτό θα οδηγήσει σε νέο πάγωμα των αγορών, αφού κανείς δεν θα αγοράζει, αλλά ούτε και θα πουλά, για να αποφύγει τον φόρο. Το μνημόνιο 2 έκανε αυτό που πάντα έλεγαν ότι δεν χάνει την αξία του ποτέ (χώμα), να την χάσει κατακόρυφα…

Διαβάστε Περισσότερα » "Αυξάνονται οι αντικειμενικές αξίες των ακινήτων αλλά και οι φόροι τους!"

Αναστέλλουν τις κινητοποιήσεις τους οι φαρμακοποιοί σε Αθήνα- Πειραιά

Οι φαρμακοποιοί σε Αθήνα και Πειραιά δεν θα συμμετέχουν στις απεργιακές κινητοποιήσεις. Στην κοινή συνεδρίασή τους που ολοκληρώθηκε τα ξημερώματα της Τρίτης, οι δύο Σύλλογοι αποφάσισαν να διαφοροποιήσουν τη στάση τους από τον Πανελλήνιο Φαρμακευτικό Σύλλογο, που κήρυξε 48ωρη προειδοποιητική απεργία σε όλη την χώρα για την Πέμπτη και την Παρασκευή, 8 και 9 Μαρτίου.

Μία εκ των προτάσεων του Πανελλήνιου Φαρμακευτικού Συλλόγου είναι και προσφυγή στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο και την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για τις οφειλές των ασφαλιστικών ταμείων προς τα φαρμακεία.

Οι Σύλλογοι Αττικής, Πειραιά και Αχαΐας, ανακοίνωσαν ότι σταματούν από την 1η Μαρτίου τη χορήγηση φαρμάκων με πίστωση στα Ταμεία ΤΑΠ - ΟΤΕ, Τραπέζης Πίστεως, ΤΣΜΕΔΕ, ΤΣΑΥ, ΗΣΑΠ και Δικηγόρων Αθηνών.

Το προεδρείο του Συλλόγου της Αττικής (ΦΣΑ) τονίζει ότι οι οφειλές των ασφαλιστικών Ταμείων προς τα φαρμακεία της Αττικής έχουν ανέλθει στα 137.769.995,7 εκατομμύρια ευρώ.

Από το ποσό αυτό - σημειώνει - περισσότερα από 110 εκατομμύρια έχουν ήδη καταβληθεί από τα φαρμακεία στις φαρμακευτικές εταιρείες και τη βιομηχανία, που πλέον απαιτεί σχεδόν τοις μετρητοίς εξόφληση των φαρμάκων, αλλά και σε φόρους εισοδήματος και ΦΠΑ στο κράτος.
Οι φαρμακοποιοί αντιδρούν μεταξύ άλλων στην απελευθέρωση του ωραρίου των φαρμακείων και στην μείωση του ποσοστού κέρδους.

Διαβάστε Περισσότερα » "Αναστέλλουν τις κινητοποιήσεις τους οι φαρμακοποιοί σε Αθήνα- Πειραιά"

10 δισ. χάνουν τα Ταμεία από το «κούρεμα» - Προειδοποίηση προς ομολογιούχους

Στα 10 δισ. ευρώ ανέρχεται το ποσό που θα χάσουν από τα αποθεματικά τους τα ασφαλιστικά ταμεία, τα οποία δεν εξαιρούνται από το «κούρεμα» των κρατικών ομολόγων, όπως επιβεβαίωσαν κατά τη διάρκεια σύσκεψης ο υπουργός Οικονομικών Ευάγγελος Βενιζέλος και ο υπουργός Εργασίας Γ. Κουτρουμάνης. Τα Ταμεία, που διακατέχουν ομόλογα του Δημοσίου, αξίας 21 δισ. ευρώ, μετά το «κούρεμα» θα τα δουν να μειώνονται στα 11 δισ.
Να σημειωθεί δε ότι από τα 21 δις. μόλις τα 7 δισ. ευρώ διατέθηκαν από τα Ταμεία απευθείας για την αγορά ομολόγων του Δημοσίου. Τα υπόλοιπα 14 δισ. ευρώ κατατέθηκαν στην Τράπεζα της Ελλάδος τα οποία στη συνέχεια η ίδια επέλεξε να επενδύσει σε ομόλογα του Δημοσίου, αλλά τώρα η επιλογή της οδηγεί σε «κούρεμα» που επιβαρύνει αποκλειστικά τα ίδια τα Ταμεία. Στο εξής, όσα ασφαλιστικά ταμεία χρησιμοποιήσουν στο εξής ομόλογα του Δημοσίου σαν εγγύηση για το δανεισμό τους από τις Τράπεζες, (ρέπος), η αξία των ομολόγων αυτών θα υπολογίζεται στο 25% της ονομαστικής τους αξίας.

Ομόλογα του Δημοσίου διαθέτουν όλα τα Ταμεία εκτός από το Ενιαίο Ταμείο Ασφάλισης τραπεζοϋπαλλήλων (ΕΤΑΤ) και τον Οργανισμό Περίθαλψης Ασφαλισμένων του Δημοσίου (ΟΠΑΔ). Μέχρι στιγμής, θετικά φέρονται να αντέδρασαν στη ρύθμιση, τα Δ.Σ του Μετοχικού Ταμείου Πολιτικών Υπαλλήλων και του Ταμείο Πρόνοιας Δημοσίων Υπαλλήλων, παρά την έκκληση της ΑΔΕΔΤ, να μην αποδεχτούν οι διοικήσεις των Ταμείων το «κούρεμα» των ομολόγων που οδηγούν στη μείωση των αποθεματικών τους.
Υπενθυμίζεται ότι η κυβέρνηση, προκειμένου να δώσει λύση στην αναπλήρωση των απωλειών των Ταμείων ψήφισε στη νέο εφαρμοστικό νόμο διάταξη για αξιοποίηση υπέρ των Ταμείων, περιουσιακών στοιχείων του Δημοσίου, σε συνδυασμό ακίνητης περιουσίας, μετοχών καταθέσεων και άλλων πόρων.

Προειδοποίηση Βενιζέλου σε ιδιώτες πιστωτές
Την αισιοδοξία του ότι η εθελοντική συμμετοχή ιδιωτών ομολογιούχων μπορεί να ξεπεράσει το 90%, εξέφρασε σήμερα ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης, Ευάγγελος Βενιζέλος: «Ο στόχος μας είναι η καθολική συμμετοχή. Κανείς δεν πρέπει να φαντάζεται ότι θα υπάρξει και δεύτερη προσφορά που θα περιλαμβάνει αυτά τα στοιχεία», τόνισε. Μάλιστα, για πρώτη φορά μιλώντας στο διεθνές πρακτορείο Reuters, απηύθυνε σαφή προειδοποίηση προς τους ιδιώτες πιστωτές . Αφού επανέλαβε ότι οι όροι είναι εξαιρετικά ευνοϊκοί και ότι η επιτευχθείσα συμφωνία είναι «η καλύτερη που θα μπορούσαν να έχουν», κατέστησε σαφές ότι η Ελλάδα δεν θα διστάσει να ενεργοποιήσει τους νόμους εκείνους που θα εξαναγκάσουν σε αναγκαστική παραγραφή τμήματος του χρέους, όσους ομολογιούχους δεν συμμετάσχουν στη συμφωνία ανταλλαγής.
«Όποιος νομίζει ότι παρότι αρνηθεί να συμφωνήσει, θα αποζημιωθεί πλήρως είναι γελασμένος. Είμαστε έτοιμοι να ενεργοποιήσουμε τις CACs (Collective Action Clause – Ρήτρες Συλλογικής Δράσης) εάν χρειαστεί», είπε ο κ. Βενιζέλος.
Υπενθυμίζεται, ότι εάν δεν υπάρξει ανταπόκριση στο εθελοντικό «κούρεμα» των ομολόγων του ελληνικού δημοσίου, τότε αυτομάτως αυτό θεωρείται πιστωτικό γεγονός και η χώρα θα χρεοκοπήσει.
Οι επενδυτές θα πρέπει να δώσουν τις απαντήσεις τους έως αύριο Τετάρτη. Ήδη το IIF ανακοίνωσε τη συμμετοχή των 12 μελών –τραπεζών, hedge funds, ασφαλιστικών εταιριών- της Εποπτεύουσας Επιτροπής του στην εθελοντική ανταλλαγή ομολόγων. Πρόκειται για θεσμικούς επενδυτές οι οποίοι και συνέβαλαν στη συμφωνία με την ελληνική κυβέρνηση. Μεταξύ αυτών βρίσκονται η BNP Paribas η Deutsche Bank, η Εθνική Τράπεζα της Ελλάδας, η Allianz και η Greylock Capital Management.
Σύσκεψη για την πορεία του PSI, πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι μεταξύ του πρωθυπουργού Λουκά Παπαδήμου με τον υπουργό Οικονομικών Ευάγγελο Βενιζέλο, στο επίκεντρο της οποίας βρέθηκε η πορεία του PSI.

eklogika.gr
Διαβάστε Περισσότερα » "10 δισ. χάνουν τα Ταμεία από το «κούρεμα» - Προειδοποίηση προς ομολογιούχους"

Κλειστά φαρμακεία Πέμπτη- Παρασκευή- Χωρίς υλικά το ΕΣΥ

Την κήρυξη 48ωρης προειδοποιητικής απεργίας σε όλη την χώρα αποφάσισε για την Πέμπτη και την Παρασκευή το Δ.Σ. του Πανελλήνιου Φαρμακευτικού Συλλόγου (ΠΦΣ), ενώ οι φαρμακοποιοί σε Αττική και Αχαΐα συζητούν να συνεχίσουν επ’ αόριστον να μην δίνουν με πίστωση φάρμακα, όχι μόνο στους ασφαλισμένους έξι Ταμείων, όπως συμβαίνει από την αρχή του μήνα, αλλά και στους ασφαλισμένους άλλων ταμείων.

Χωρίς υλικά για μία εβδομάδα θα μείνουν και τα νοσοκομεία του ΕΣΥ.

Οι φαρμακοποιοί αντιδρούν στις μεγάλες ελλείψεις φαρμάκων που δημιουργούν τεράστιο πρόβλημα δημόσιας υγείας, όπως αναφέρουν σε ανακοίνωσή τους, κάνοντας λόγο για «απαξίωση των αποθεμάτων των φαρμακείων και καθυστερήσεις πληρωμών των ασφαλιστικών Ταμείων που συνεχίζονται παράνομα και προκλητικά, ξεπερνώντας τα 300 εκατ. ευρώ».

Ο ΠΦΣ, θα ξεκινήσει εκστρατεία ενημέρωσης των πολιτών «για τους κινδύνους της υποβάθμισης της φαρμακευτικής περίθαλψης στην εποχή του Μνημονίου».

Σήμερα και οι ενώσεις όλων των προμηθευτών υγειονομικών υλικών αποφάσισαν να διακόψουν την παράδοση υλικών σε όλα τα νοσοκομεία του ΕΣΥ, μέχρι τις 12 Μαρτίου και αναφέρουν σε ανακοίνωσή τους ότι «ελπίζουμε ότι θα εξευρεθεί λύση στα προβλήματα και θα εξαιρεθούν τα ομόλογά μας από την διαδικασία ενεργοποίησης των ρητρών συλλογικής δράσης. Σε διαφορετική περίπτωση εξουσιοδοτούνται τα ΔΣ των Συλλόγων να κηρύξουν την συνέχιση των αναστολών και να προβούν στις απαραίτητες συλλογικές δράσεις μέχρι επίλυσης του προβλήματος».
Οι προμηθευτές έχουν πάρει ομόλογα για την αποπληρωμή των χρεών των νοσοκομείων μέχρι το τέλος του 2010 τα οποία εάν κουρευτούν θα οδηγήσουν αρκετούς στο να κλείσουν τις επιχειρήσεις τους.

epikaira.gr
Διαβάστε Περισσότερα » "Κλειστά φαρμακεία Πέμπτη- Παρασκευή- Χωρίς υλικά το ΕΣΥ"

"Ναι" της Βουλής στο νέο Πειθαρχικό Δίκαιο των δημοσίων υπαλλήλων

Τις αλλαγές αλλά και τις νέες ρυθμίσεις που εισάγονται στο πειθαρχικό δίκαιο των δημοσίων υπαλλήλων παρουσίασε ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης Δημήτρης Ρέππας στη Βουλή, κατά τη συζήτηση του σχετικού νομοσχεδίου. To σχέδιο νόμου υπερψηφίστηκε επί της αρχής, με τη στήριξη ΠΑΣΟΚ ΝΔ και ΛΑΟΣ.

Αλλαγές:
1. Σε αυτοδίκαιη αργία τίθεται πλέον ο υπάλληλος που: α) διώκεται ποινικά για αδικήματα με έντονη κοινωνική απαξία (πχ δωροδοκία, υπεξαίρεση, ασέλγεια σε βάρος ανηλίκου, ασέλγεια με κατάχρηση εξουσίας, παραπτώματα σχετικά με την παιδική πορνογραφία), β) στερήθηκε την προσωρινή του ελευθερία ύστερα από πρωτοβάθμια ή δευτεροβάθμια απόφαση ποινικού δικαστηρίου ή ένταλμα προσωρινής κράτησης και γ) του επιβλήθηκε η πειθαρχική ποινή της οριστικής παύσης ή της προσωρινής παύσης άνω των 6 μηνών μέχρι να τελεσιδικήσει η απόφαση (Α103 παρ. 1 ΣΝ).

2. Σε δυνητική αργία, πέραν της περίπτωσης που έχει ασκηθεί εναντίον του ποινική δίωξη για αδίκημα το οποίο μπορεί να επιφέρει την έκπτωση από την υπηρεσία και προκειμένου για το αδίκημα της παράβασης καθήκοντος εφόσον έχει παραπεμφθεί στο ακροατήριο, τίθεται επίσης ο υπάλληλος που: α) διώκεται πειθαρχικά για οποιοδήποτε πειθαρχικό παράπτωμα υπό συγκεκριμένες προϋποθέσεις, β) υπάρχουν σοβαρές ενδείξεις εναντίον του για άτακτη διαχείριση, οι οποίες στηρίζονται σε έκθεση της προϊσταμένης αρχής ή του αρμόδιου επιθεωρητή και γ)εκδόθηκε ένταλμα προσωρινής κράτησης και ήρθη η προσωρινή κράτηση ή αντικαταστάθηκε με προσωρινούς όρους (Α104 παρ. 1 ΣΝ)

3. Συνέπειες αργίας: καταβάλλεται το 1/3 ή 1/4 των αποδοχών (Α105 παρ. 2 ΣΝ)

4. Θέσπιση μεγαλύτερης κλιμάκωσης στις πειθαρχικές ποινές:
α) του προστίμου είναι οι αποδοχές έως σε 12 μήνες
β)της προσωρινής παύσης μπορεί να φτάσει μέχρι τους 12 μήνες
γ) του υποβιβασμού μπορεί να φτάσει τους δύο βαθμούς (Α109 ΣΝ)

5. Αυξάνονται τα χρονικά όρια παραγραφής
Α) 7 έτη (από την ημερομηνία διάπραξης) είναι η παραγραφή για τα παραπτώματα:
α) της άρνησης αναγνώρισης Συντάγματος/δημοκρατίας
β)της παράβαση καθήκοντος κατά τον ΠΚ
γ)της απόκτησης οικονομικού οφέλους
γ)της σοβαρής απείθειας
δ)της αδικαιολόγητης αποχής από την εκτέλεση των καθηκόντων
Β) 10 έτη συνολικά είναι η παραγραφή για τα παραπάνω παραπτώματα μαζί με τη διακοπή λόγω κλήσης σε απολογία ή λόγω παραπομπής στο πειθαρχικό.
Γ) 5 έτη (από την ημερομηνία διάπραξης) είναι η παραγραφή για τα λοιπά πειθαρχικά παραπτώματα
Δ) 7 έτη συνολικά ήταν η παραγραφή για τα λοιπά παραπτώματα μαζί με τη διακοπή λόγω κλήσης σε απολογία ή λόγω παραπομπής στο πειθαρχικό (Α112 ΣΝ)

6. Συντομεύονται οι προθεσμίες ολοκλήρωσης:
Οι προθεσμίες ολοκλήρωσης της πειθαρχικής διαδικασίας και της έκδοσης πειθαρχικής απόφασης γίνονται 2 μήνες από την κλήση σε απολογία ή 4 μήνες από την παραπομπή ενώπιον του πειθαρχικού συμβουλίου.
Το πειθαρχικό συμβούλιο μπορεί πλέον να αποφασίζει την άμεση εκτέλεση και της ποινής της προσωρινής παύσης (Α141 ΣΝ)

7. Αυξάνεται ο χρόνος διαγραφής:
Α) 8 έτη είναι ο χρόνος διαγραφής της πειθαρχικής ποινής του προστίμου
Β) δεν διαγράφονται ποτέ οι πειθαρχικές ποινές της (οριστικής και) προσωρινής παύσης, καθώς και του υποβιβασμού (Α145 ΣΝ)

8. Μη συμμετοχή αιρετών υπαλλήλων στο Δευτεροβάθμιο Πειθαρχικό Συμβούλιο.
(Όταν το Δευτεροβάθμιο Πειθαρχικό Συμβούλιο επιλαμβάνεται υπόθεσης που αφορά υπάλληλο Περιφέρειας, στη σύνθεσή του μετέχει προϊστάμενος Γενικής Διεύθυνσης της Περιφέρειας Αττικής. Συγκροτείται τρίτο τμήμα του Δευτεροβάθμιου Πειθαρχικού Συμβουλίου για τις πειθαρχικές υποθέσεις των υπαλλήλων των δήμων και των νπδδ αυτών (Α 146 Α ΣΝ)

9. Η καταδικαστική πειθαρχική απόφαση παράγει για τον υπάλληλο που δεν υπηρετεί πλέον, σοβαρές δυσμενείς συνέπειες σε οικονομικό επίπεδο αφού κάθε πειθαρχική ποινή ανώτερη του προστίμου μετατρέπεται, ανάλογα με τη βαρύτητα, σε ποινή προστίμου αποδοχών έως 12 μηνών με δυνατότητα επιβολής και διοικητικής κύρωσης(Α113 παρ. 2 ΣΝ).

Νέες ρυθμίσεις:

1. Αποκλειστικός προσδιορισμός των πειθαρχικών παραπτωμάτων και όχι ενδεικτική αναφορά αυτών ώστε, σύμφωνα με τον κ. Ρέππα, να διασφαλίζεται ο υπάλληλος από αυθαίρετες κρίσεις και να επικρατεί ασφάλεια δικαίου.
2. Αναμόρφωση του καταλόγου των πειθαρχικών ποινών με πρόβλεψη νέων (στέρηση του δικαιώματος συμμετοχής σε διαδικασία επιλογής προϊσταμένων οργανικής μονάδας από 1-5 έτη, αφαίρεση της άσκησης των καθηκόντων προϊσταμένου οργανικής μονάδας).
3. Θεσμοθετείται η δυνατότητα επιβολής, επιπλέον της πειθαρχικής ποινής, διοικητικής κύρωσης 3.000 -30.000 ευρώ ή 10.000-100.000 ευρώ (όταν πρόκειται για παραπτώματα με οικονομικό αντικείμενο).
4. Τίθεται για πρώτη φορά ως όριο η χαμηλότερη πειθαρχική ποινή που μπορεί να επιβληθεί για πειθαρχικό παράπτωμα (π.χ. για το παράπτωμα της σοβαρής απείθειας δεν μπορεί να επιβληθεί ποινή χαμηλότερη του υποβιβασμού).
5. Εισάγεται ειδική ρύθμιση για το παράπτωμα της απόκτησης οικονομικού οφέλους ώστε η παραγραφή να αρχίζει από την ημερομηνία που ο πειθαρχικώς προϊστάμενος έλαβε γνώση της πράξης.
6. Ως προς την έκδοση πειθαρχικής απόφασης προβλέπεται ρητά η υποχρέωση των μελών του πειθαρχικού συμβουλίου που μειοψηφούν ως προς την ενοχή του διωκόμενου θεωρώντας τον αθώο, να ψηφίσουν ως προς την ποινή, αποκλείοντας την περίπτωση παροχής από αυτούς λευκής ψήφου ή της αποχής τους από τη δεύτερη ψηφοφορία.
7. Σύσταση των πρωτοβάθμιων πειθαρχικών συμβουλίων ως διακριτών οργάνων με αποκλειστική αρμοδιότητα την άσκηση πειθαρχικής εξουσίας στους δημοσίους υπαλλήλους. Συμμετοχή σε αυτά ανώτερων δικαστικών λειτουργών και μελών του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους.
8. Μη συμμετοχή αιρετών υπαλλήλων στα πειθαρχικά συμβούλια. Οι προϊστάμενοι διευθύνσεων που μετέχουν σε αυτά δεν προέρχονται από τις υπηρεσίες που υπάγονται στην αρμοδιότητά τους.
9. Δυνατότητα σύστασης κοινών πειθαρχικών συμβουλίων για κάποιους φορείς ώστε να εξοικονομηθούν πόροι.
10. Υπαγωγή και του προσωπικού με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου στο Δευτεροβάθμιο Πειθαρχικό Συμβούλιο.

zougla.gr
Διαβάστε Περισσότερα » ""Ναι" της Βουλής στο νέο Πειθαρχικό Δίκαιο των δημοσίων υπαλλήλων"

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ BLOGS

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news